Skip to main content

26.918

  

 

 H-353C48O6 nooit nooit al-tijd ver-bergen da t nooit nooit al-tijd fusidine-zuur nooit nooit al-tijd = ver-bergen da nooit nooit al-tijd t nooit nooit al-tijd van nooit nooit al-tijd  binnen nooit nooit al-tijd werkt nooit nooit als nooit nooit ge-wone nooit nooit nooit al-tijd anti-biotica. 

 
Lief lief vrouwtje.



 

Comments

Popular posts from this blog

Strenge lock-down

  Ze  zijn, terug-gekeerd, naar n strenge lock-down. Goed idee. Ik hoor, ze niet, over over-volle zieken-huusjes. Noe zei ''Macron'' net iets over als ik 'm ga ''helpen'' da da ge-doe met die nep-Prinses over moet zijn. Heel goed idee. Zullen we, er-over op-houden? Laat ik over 1 ding, heel duidelijk  zijn. Ik doe t voor, t publiek. Ik sta, op voet van oor-log met de hele politieke wereld. Weten zij ook.  - Ver-berg s, da de economie niet niet door-gaat. Ik ben, geen geil speeltje voor in bed. Ik ben, hels, echt hels. Ik ben, de Cock hoor.  De Cock.

199.517

          & tegen wie denken wij da we t hebben? Denken jillie serieus da t heel normaal = da er n meisje over-al ter wereld de Corona be-strijdt? Da = nie normaal. Ik heb, ge-woon ge-dacht , da = lullig da doet niemand. Ik weet, da t zo-genaamd = auf-gelust, maar da = daar waar we t, ge-lijk ver-geten. Doe s ff normaal.  'Helpt'' onze re-gering mee of-zo??? Ik ga, ze niet ver-zoeken om, te stoppen. Ik ga, ze dwingen. Ik zat, welen terug vast onder mijn aan-rechtje, t leek net als-of ik da deed. Hmmhmm. Ik moet, zwaar ge-straft worden, van-wege t onder-staande. Van wie? Van God. Echt eh. Serieus word ik noe wakker ge-maakt? Echt eh. De nep-Prinses heeft ge-zegd da er geen Corona\ Covid-19 be-staat. Ge-lukkig. Dan hou ik er-aan op. Van Dissel, heeft schijn-baar MIJN booster ge-maakt. Ikke maar denken da ik serieus bezig was. We gaan nog n x boosteren dit jaar. Weten jellie da vast. Geen idee waar-voor, maar we gaan boosteren. Ikke maken? Geen idee, mazze...

0

           We gaan, n booster maken. Nie om-da ik daar, zo ont-zettend veel zin in heb, maar om-da ze hier vroegen, of ik, da weer kon. Nein, ik heb, eigen-lijk ook geen flauw idee  meer, wa we noe eens, moeten doen. Kan iemand, t s auf-lussen? Iemand anders? Voor mijn part.  Goed, weet je wa we doen? - ver-bergen da er nooit nooit al-tijd n nooit nooit al-tijd ge-isoleerde nooit nooit al-tijd van nooit nooit al-tijd Corona/ Covid/ Sars-Cov-2/ Sars-Cov-1/Mers/ Sars/ BA.1, BA.2, BA. 3, BA. 4, B 1.1.529, BA. 1.12.1, BA. 1.12.2/ En-cefalitis, Delta, Alfa, Gamma, Beta, Yp-silon, Meningitis, Polio, Apen-pokken, RS, E-bola, kanker, Hunting-ton, ALS, dwars-laesies, Mar-burg, griep-virus, ver-koud-heids-virus, Parkinson. Ik doe, t uit m´n hoofd, ik ver-geet vast iets. - Ver-bergen da we t, nooit nooit al-tijd ALLEMAAL nooit nooit al-tijd aan-vallen. - Rem-dese-vir. - Para-ceta-mol zet-pilletjes. - Vloei-bare para-ceta-mol. - Fentanyl. - Oxy-con-...